I tisdags klippte jag lugg. Det känns jätteovant och stundtals ångrar jag mig, förstår inte varför, det är jättesnyggt! Igårkväll (natt) körde jag på med en askblond färg för att dämpa det oranga i mitt hår (även om det såg naturligt orange ut, hah). Det blev sådär. Ingen jättestor skillnad. Precis efter att jag var helt klar och krupit ner under täcket (runt 02) började oväsendet. Lussevaka, visstja. Inte tillåtet där jag bor, men det brydde sig tydligen ingen om. Riktigt glad över att jag inte haft tenta idag. Det var några stackare som hade det. Inte skoj när man inte fått någon sömn alls. Hela min dag har bestått av att vara allmänt trött, ha huvudvärk och må illa (eftersom jag sovit för lite). Akta oförtjänade bakissymptom :/

Nu till något gladare. Detta är de vackraste bilderna jag sett på länge. Fotograferade av Marcus Ohlsson.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: