Såhär såg jag ut precis innan det kom hem folk till mig på förfest. Det blev både linnet och kjolen ^^ Ett rött nagellack åkte på strax därpå. Svarta pumps, svart kofta och svarta tunna strumpbyxor också.

Mina ben är fortfarande mos efter i fredags. Träningsvärk. Jag måste ha dansat järnet, minst sagt. Riktigt kul hade jag. Maten på sittningen var sådär. Inte lätt när man har en kock i korridoren och är van vid finfin mat. Man blir kräsen. Hursomhelst, jag mötte folk från min gamla klass där (teknisk fysik) som hade tacksittning. Inte träffat dem på flera månader och jag visste inte att de skulle dit så det var en väldigt positiv överraskning.
Efter sittningen var det en Guitar Hero-tävling. Tyvärr så hade för många varit snabbare än jag med att skriva upp sig på en lista så jag fick inte spela. Dumt. Jag hade ägt dem alla. Faktiskt.
Klassens tema på sittningen var, som sagt i ett tidigare inlägg, Engelska. Bäst utklädnad var gänget som kom som Spice Girls (varav två var killar; Geri och Mel C).
På efterfesten mötte jag två av mina fem faddrar som jag haft under nollningen till teknisk fysik. Det var ännu längre sen jag mötte dem sist. Kändes som en reunion.

Conclusion: En bra kväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: