När man har ätit en broccoli- och ostsoppa med två skivor grovt bröd till lunch, ja, då får man äta pizza till middag utan att få något som helst dåligt samvete. Nom, nom, hemskt massa nom.

Min chef kom förresten till mig idag och sa att jag kommit upp över första bonusnivån (vilket är bra för att vara en nybörjare som jag). Bra timlön är bra, och att dessutom få bonus utöver den är ännu bättre. Hade en rolig kund idag som gav mig en massa beröm över hur pedagogisk och trevlig jag var, riktat till min chef som vid det tillfället bekvämt nog stod bredvid. Bra, bra. Imorgon bjuds det på julbord till frukost, fast jag börjar klockan 12 så det är frågan hur jag gör. Det hade inte varit en dåligt frukost iaf.

Upd: Yay, Caroline återvänder hem till Malmö imorgon! En fika ska vi klämma in någon gång innan jul. Nu är jag en glad Louise.
>> saga

sv: tack så mkt ! :)

fin blogg .

2008-12-18, 19:21:34 - URL: http://saguu.blogg.se/
>> frida

Heej! Kul blogg. Älskar din bloggdesign, och undrar om man får va så fräck så man undrar om jag skulle kunna få en likadan design?

Kram

2008-12-19, 22:17:39 - URL: http://different.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: