Idag var det en massa visningar av vårt hus som ska säljas, därmed fick jag och pappa (och min kisemis Eskil) ta vägen någon annanstans. Eskil fick ta över personalrummet på mamma jobb, hah. Jag och pappa begav oss till IKEA no.1, d.v.s. det i Älmhult. Där strosade vi omkring och spanade på lite diverse grejer. En spegel köpte jag. En helkroppsspegel närmare bestämt. 59 kronor gick den på och det kändes som ett riktigt kap. Ramen ska jag måla i någon fräck färg. I framtiden kan det alltså bli bilder på mina outfits, vilka som nu kan vara intresserade av att se det, heh. Dessvärre upptäckte jag att den hade en repa på sig när vi kommit hem igen. Kanske tillkom den på bilfärden hem, vem vet. Frågan är om det är lönt att returnera, och om det ens går (vet ej om pappa behöll kvittot). Jag ska kolla upp repan mer imorgon då det är dagsljus och se hur pass illa den ser ut.

En sån där cylinder fylld med Twix råkade även komma med därifrån och ikväll har jag vräkt i mig 3 stycken, ajaj. Nu ska jag ta mig ett äpple för att det hela ska kännas lite nyttigare.

Ha det fint!

>> Ellinor

Jag har en liknade jag!

2008-07-16, 08:08:08 - URL: http://sharpen.blogg.se/
>> Jessica

ja den trillar ner i brevlådan imorn så vi får se om jag gillar den :)

2008-07-16, 17:11:57 - URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: