Bild: sjusovare.tk

Jag är trött, tröttare än på länge. Gårdagens jobbande tog nästan kol på mig. Fast efter jobbandet bakade jag och S snickerskaka och tittare på en massa SATC säsong 6. Det var nice. Jag saknar lundalivet såhär halvvägs in på sommaren. Utanför mullrade det imorse på som aldrig förr. Ett tag vräkte regnet ner och det lät som om man stod i duschen.

Det verkar som att jag har fått ett jobb i höst också. Riktigt bra eftersom jag då bara kommer att studera i halvfart på kvällstid. Pengar är bra. Pengar ger frihet. Det är nog faktiskt så.

I tisdags besökte jag min vän I i Båstad och mot kvällen drog vi till Pepe's Bodega. Mitt betyg på stället kunde ha varit bättre och vad detta beror på låter jag vara osagt för tillfället. Slutsatsen är i alla fall att Lund is the place to party och alla som tycker att Båstad äger borde prova på mitt Lund för en reality check ;)

Jag har suttit ett tag och tuggat genom x antal sidor av min civilrättsbok inför den stundande tentan. Jobbigt att det tillkommer en massa förordningar och lagar hela tiden så jag måste skriva ut löspapper (som man inte får skriva något på alls) och ha med till tentan. Det hela bli mycket rörigt. Å andra sidan går det inte heller att köpa en ny lagbok varje år, jag skulle bli ruinerad.

Äntligen har mullrandet lugnat ner sig och jag får sätta igång routorn igen så att jag kan publicera detta inlägg.

Nu är det kaffe och fikapaus!
>> Emmy

awww... söt bild

2008-07-15, 18:53:20 - URL: http://enstorfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: