Imorgon ska jag till frisören. Klippning och "färgning" är det som gäller. Får se vad frisören hittar på. Antagligen blir det lite blekning för att ljusa upp det en aning. Jag har funnit en bild på den hårfärgen jag är ute efter och har lagt över den på kameran så att jag kan visa den för frisören, hah. Lindsay Lohan är kvinnan med min kommande hårfärg. Nu är jag nervös, både över hur det kommer att bli och över hur mycket det kommer att kosta. Blir det mycket billigare än väntat , vilket jag inte vågar hoppas på, så kanske jag slår till på en endagarsbiljett till Siesta. Dyrt, men kanske är det värt det. Jag lär inte veta förrän jag är, eller inte är, där.

>> Lady Vivian

alskar lindsays look

2008-07-05, 15:03:43 - URL: http://www.rich-hippie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: