bild från proofnyc.com


Högskoleprovet gick helt okej om jag kan lita på mina egna noteringar som jag fick skriva ner i all hast. Så sjukt störigt att jag blandade ihop svarsalternativen på mattedelen så att jag fick några fel (jag har väldigt lätt för matte). Men det är bara att bita ihop och plugga mer inför det provet som kommer i mars. Provdagen var riktigt jobbigt, och lång; 08.30-16.30. Dagen efter hade jag fruktansvärt ont i nacken av att ha suttit med huvudet böjt över provdelarna och koncentrerat mig (+ en del beroende av nervositeten och stressen antagligen).

Igår ringde min blivande chef och sa att jag kan börja jobba på måndag. Finally some cash!

Idag ska jag till stan och uträtta lite ärenden. Inga spännande ärenden vad jag vet än så länge, men kanske kommer det något instick med tanke på att jag äntligen fick CSN inbetalat igår. Wouhuo.
Ikväll har vi korridorsmöte då vi ska snacka om den stundande "halloweenfesten", d.v.s. husfesten, som är på fredag. Vi ska bestämma vad vi ska laga för mat och vad vi ska ha för tema i vår korridor. Våra husfester brukar vara riktigt skoj. Alla korridorerna kör fullt ut på sitt tema. Förra året var det festival, fängelse och uteliggare som gällde. Förrätt, huvudrätt och efterrätt; en på varje våning. Så jag ser fram emot fredag.

Ska ni på någon slags halloweenfest? Maskerad?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: