Det blir som en follow-up till mitt föregående inlägg om att inte behöva välja (då om olika operativsystem). Nu handlar det däremot om språk. I höst ska jag nämligen läsa både franska och italienska. Jag kunde inte välja. Franska har jag läst förr så jag tror mest jag behöver en repetition, därmed har jag även valt italienska - för att lära mig nya saker. Igår och idag har det varit upprop och det verkar som att föreläsningarna funkar ganska bra för mig, inte för många krockar alltså. Jobb om dagarna, studerande om kvällarna. Förhoppningsvis mer fria pengar än tidigare terminer.

Nyligen har jag vunnit en Tradera-auktion så jag är mycket glad. Inte vilken auktion som helst, en mycket speciell Acne-tisha var föremålet. Ber om ursäkt att jag inte vänt på den sista bilden ;P
>> Amanda Lundius

SJUKT SNYGG!

2008-10-21, 15:48:15 - URL: http://lundius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: