Hittade en massa gamla inspelningar jag gjort. Det var länge sedan jag skrev en egen låt, hmm, får ta tag i det snart igen :) Här kommer en cover på en låt av Carla Bruni. Och ja, jag vet att jag var då och är fortfarande långt ifrån den bästa gitarrspelaren.. är bara självlärd ;b Till mitt försvar så var det knepiga ackord och första gången jag spelade genom låten, hah. Aja, hoppas ni gillar det eller i alla fall kan skratta lite åt det! ^^

Upd: Nähäpp, blogg.se ville inte fungera ihop med den sortens musikobjekt jag ville sätta in i inlägget. En nödlösning blev att nattavisan kommer att kunna spelas däääär borta (pekar mot menyn). Antingen försvinner den helt från menyn så småningom, eller så byter jag låt, eller så lägger jag till fler låtar. Det återstår att se helt enkelt. God natt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: