Det verkar finnas oändligt med sidor där man ska värva medlemmar och utföra erbjudanden för att tjäna ihop poäng som man sedan kan handla saker för. Många av sidorna är kassa, ärligt talat, och chansen att få mycket poäng är liten.


Med detta sagt så vill jag dock fastslå att gratisbio är det enda stället jag tycker fungerar. Det går faktiskt att tjäna ihop poäng där utan att behöva hålla på som en galning. Blir du medlem via deras hemsida, utan att bli värvad, så får du en startpott på 50 poäng. Om du däremot blir värvad så får du 75 poäng. Du samlar poäng genom värvningar, och sedan får du ytterligare 200 poäng när en medlem blir aktiv, d.v.s. har tjänat 100 egna poäng.

Du samlar även poäng genom shopping över internet, klick, reklam, samt uttnyttjande av erbjudanden. På deras sida finns det massvis med olika erbjudanden så det går alltid att hitta något/några som passar. Ett tips för att lyckas få ihop mycket poäng är att då du beställer något från internet, gör det genom gratisbio så får du delar av ordersumman tillbaka i poäng. Det blir nästan som en rabattkod på så sätt! : )

Vem gillar inte tävingar? Som om inte det räcker så kör gratisbio hela tiden med en mängd olika tävlingar varje månad där du har chans att vinna allt från en minidator, till presentkort på 500 kr att handla för på Nelly!

Vill du registrera dig på Gratisbio?
Klicka här så får du 50+25 extra poäng av mig.


Glöm inte bort min tävling där du kan vinna en goodiebag!
>> Louice

Jag missade tävlingen med en timme men tack ändå! Jag är på nästa gång =)

2009-01-16, 16:00:19 - URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/
>> sadia

snygg blogg du har ;D

2009-01-17, 13:16:56 - URL: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: