Mitt under mitt jobbande idag dök värken i halsen och huvudet upp. Även jag har tydligen fallit offer för en förkylning, eller vad det kan tänkas bli för hemskhet med tiden.

Igår shoppade jag loss på 4 enfärgade linnen i olika modeller (2 st tighta, 1 med spets, och 1 oversized) och en svart kjol som är tight på precis rätt ställe i midjan. Akta kurvig figur även jag kan skaffa mig med hjälp av den kjolen, hah. Bild på kläderna får det bli när jag återvänder hem till Lund igen imorn eller på måndag. När jag ska jobba brukar jag nämligen åka till Malmö kvällen innan så att jag slipper gå upp så tidigt på morgonen för att ta bussen till jobbet. Det är ju härligt att sova! (;

De två kurser jag ska läsa nu under vårterminen börjar inte förrän den 26e och 27e januari. Vad tusan ska jag göra fram tills dess? Jag har en känsla av att bloggen kommer att bli uppdaterad väldigt ofta iaf ^^


Glöm inte bort min tävling där du kan vinna en goodiebag!
>> storstadsflicka

krya på dig ♥

2009-01-11, 10:53:28 - URL: http://storstadsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: