"ITS OFFICIAL, HILARIE BURTON AND CHAD MICHAEL MURRAY ARE NOT COMING BACK FOR SEASON 7" I don't like what I'm reading. Men ey, jag har iaf en bit av season 6 kvar att se tack vare att jag började om på season 1 ^^ F.ö. är season 5 bäst. Youtube-klippen går att se om och om igen. Hilarie är en idol (iaf i rollen som Peyton), faktiskt. Jag har inte många sådana. Och den energi som Sophia Bush (Brooke) utstrålar är något jag eftersträvar att också ha, hah.



Sedan hoppas jag att bästa kusinen har det underbart i Frankrike och fångar alla de fräcka surfingvågorna! Keep me updated!

Puss och god natt!
>> Jasmine - Anything But Ordinary!

sv: xactly :)



""ITS OFFICIAL, HILARIE BURTON AND CHAD MICHAEL MURRAY ARE NOT COMING BACK FOR SEASON 7" neeeeeeeeeeeeej :O äre sant?

2009-06-23, 14:32:09 - URL: http://problematicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: