Usch, fy tusan! Min vask kände för att ha stopp så det var bara till att ta på gummihandskarna. Att rensa vasken är nog det värsta jag vet. Stanken. Blö. Det var nära att jag gav upp redan vid vattenlåset eftersom det inte ville av. Jag fick bända, slita och dra. Det kändes som att rören skulle gå sönder. Till slut lossnade det dock, och då var det bara att rensa, rensa, rensa, och försöka att hålla andan såklart. Nu skiner vasken och stoppen är bortblåst. Jag är så himla nöjd.

När Em slutat sin lektion blir det promenixande till ICA. Ett paket innehållande min skinnjacka ska hämtas ut!

Tack för att jag inte är så äckelmagad, för nu börjar jag bli hungrig. Mat, lite tv och sen en massa skissande till min lektion som börjar kl. 17. Efter lektionen, d.v.s. efter kl. 20:30 så bär det av hem till herr M. Det är förvisso inte bestämt var vi ska vara än, men han är så lat så jag känner på mig att det blir jag som får ta mig till andra sidan stan.
>> julia

Snygg!! :D

2009-03-09, 14:58:52 - URL: http://amilo.blogg.se/
>> Anonym

ahh tack sa mkt! vi har de faktiskt riktigt bra:)

kram

2009-03-10, 18:08:32 -
>> Olivia

Hej Louise! Kilklackarna från H&M finns nog inte att få tag på längre någonstans. :(



Vad tyckte du om jackan, jag beställde en likadan i kitt och tyckte inte att den satt bra!

2009-03-11, 09:06:02 - URL: http://www.livvyscloset.com
>> Olivia

Jag tyckte att ärmarna var alldeles för vida, men jättefin färg, jag bytte till 34 i hopp om att ärmarna är mindre i omfång...

2009-03-11, 12:26:59 - URL: http://www.livvyscloset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: