Vill du ha en mer personlig design till din blogg än de stilmallar som finns att välja bland? Jag gör bloggdesigns till blogg.se och webblogg.se för 100 kr och uppåt. Priset beror på hur avancerad din design ska vara och mycket tid den tar att skapa.

Om du vill ha en bloggdesign utav mig skickar du ett mail till mig på: bloggdesign [at] losan.se

I det mailet skriver du (kopiera och klistra in i mailet):
  • Vilken prisklass du tänker dig designen i. Billigare = ganska enkel design, och dyrare = mer avancerad design.
  • Vilka färger du gillar (här finns färgkarta), om de ska vara ljusa eller mörka, eller vilket tema du vill ha.
  • Vad du vill att det ska stå i headern (bilden längst upp).
  • Om du vill ha några egna bilder så bifoga dem och skriv var du vill att de ska vara någonstans, t.ex. i headern.
  • Om du vill ha menyn till höger eller vänster, eller kanske en på vardera sida.
  • Om du vill ha några specialgrejer i menyn, t.ex. personlig text, klocka, musikspelare, google translate, extra bilder, personlig bloglovinikon, eller om du vill behålla de specialsaker du redan har.
  • Övriga önskemål, t.ex. mouseover-effekt på bilder.
Alternativt om du vill att jag ska hitta på allt till dig =)

Obs! Jag gör INGA designer som påminner om den jag själv har!

Jag kommer sedan att skapa en design efter dina önskemål och när du sedan är nöjd skickar du din bloggadress och inloggningsuppgifter (så att jag kan lägga in designen till dig). Du kan byta lösenord om du inte vågar ge ut det, men tänk på att jag inte tjänar något på att förstöra för andra! Därefter överför du pengarna till mitt bankkonto och jag lägger in designen på blogg.se/webblogg.se åt dig.

Om du undrar över något mer, eller vill beställa en bloggdesign av mig så maila: bloggdesign [at] losan.se