Klicka på länkarna under varje avsnitt för att komma rätt. Observera att designhjälpen är anpassad till blogg.se.
Om du har designfrågor som inte besvaras här, kontakta mig på [email protected]. Jag tar även gärna emot önskemål på vad jag ska skriva om. Som ni kanske märker är den under ständig uppbyggnad och än så länge är det dessvärre inte så mycket jag har skrivit om, men ni ser iaf vad som komma skall.


Grunder
» Vad är CSS?
» Vad är kodmall?
» Genomgång av stilmallen
» HTML i korta drag

Text & typsnitt
» Text & typsnitt
» Ändra färg på text
» Ändra storlek på text
» Ändra typsnitt på text
» Övriga attribut för text

Bakgrund & bilder
» Använd en bakgrundsbild på bloggen
» Byt bakgrundsfärg på bloggen
» Byt bakgrundsfärg i menyn
» Skapa en egen header

Länkar
» Effekter då muspekaren är över textlänk - t ex byt textfärg, bakgrundsfärg, storlek, typsnitt
» Öppna länkar i nytt fönster - så att din blogg inte lämnas när du länkar någon annan

Inlägg
» Lägg till bilder där tid och datum visas
» Linje/bild mellan inläggen
» Låt läsarna betygsätta dina inlägg
» Ändra utseende på inläggstexten
» Ändra utseende på inläggsrubriken

Övrigt
» Formulär
» Länk för att lägga till din blogg som bokmärke/bookmark
» Tabeller

>> J E N N Y

Hej! Jag undrar hur du gjort för att få två menyer.

2011-06-28, 10:09:48 - URL: http://jennyvuongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: