Eftersom mina garderober är smockfulla och jag har varit på shoppinghumör hela helgen så har jag istället handlat nagellack. På stan idag fick jag med mig Vintage Mint från Isadora (49 kr på Kicks!), och nu nyligen beställde jag hem Essie's Matte about you.
Jag har inte testat något mattlack innan, men har varit sugen på ett länge! Efter att ha läst recensioner om alla möjliga matta topplack som finns i djungeln och sett tjusiga bilder kom jag fram till att Essies nog är det jag är ute efter, riktigt matta naglar. Jag längtar tills det kommer i brevlådan! Jag köpte det förresten från eBay, under 80 kr med frakt och allt. Mumma.

bild från essie.com
>> Emma

Fin bild!

2010-08-06, 21:09:55 - URL: http://wanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: