don't mind the big bloooop på spegeln, eller bootsen som inte riktigt passar till detta :]

Jag fattar inte hur det är tänkt att folk ska kunna ha denna långklänning/maxiklänning från H&M på sig. Allt var egentligen perfa, bortsett från en "liten" grej, ÄRMARNA! Så sjukt tight att jag vet inte vad, och jag har ändå väldigt klena armar :S Provade även storleken större men då blev bara själva klänningen bredare, icke ärmarna. Helt sjukt!

Det är dock nästan så jag funderar på att köpa den och klippa av ärmarna, hur bra det nu kommer att bli... Eller prova genom alla i denna storlek jag kommer över och hoppas (HOPPAS!) att någon skiljer sig från mängden och har lite mer tyg i ärmarna.

Ja, OJ, vilket i-landsproblem!
>> Malin

Oh jag gillar verkligen långklänningar, super fint :)

2010-08-24, 11:23:22 - URL: http://malincarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: