Nämn något som gjorde dig glad igår: När min katt ville vara med i min pluggstund (till slut gick det dock i överdrift och han satte sig mitt på skolböckerna och vägrade flytta på sig, men ändå)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Insåg att jag inte alls skulle orka gå upp, och snoozade till kl 09.00 istället.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Gjorde mig nattaklar.
Det sista du sa högt: Donneaowetteao!
Det senaste någon sa till dig: Scheisse!
Vad har du druckit idag: Mjölk, vatten, juice, coca cola (istället för kaffe).. you name it.
Vad var det senaste du åt: Middag bestående av korv i ugn och hemmagjort potatismos. Blir nog dags för litelite nattamat nu snart känner jag.
Vad var det senaste du köpte: Mjölk, juice, bröd, smör, mildost, allrengöring, morötter, äpplen, pasta och bacon. Kylskåpet i lägenheten var ganska tomt om man säger så.
Vad är det för färg på din ytterdörr: I malmö: Vit. I Helsingborg: Hmm... blå? Tror jag, hah, inte tänkt på den!
Vad är det för väder hos dig nu: Slask. Malmö kommun älskar att slänga salt omkring sig så att det blir slask och pisshalt.
Godaste glassmaken: Gammeldags vanilj!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Nope.
Drömmer du mardrömmar: Det händer. Ibland är de alldeles för verkliga och att jag är på samma plats som när jag vaknar upp mitt i natten (d.v.s. i sängen) vilket inte gör det bättre :C
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte för tillfället, studerar och trivs massor!
Favoritklädsel: Svarta, bruna, beiga, mörkgröna (smaragdgröna), vita och gråa grejer. Gärna en färgglad klocka till. Inga äckliga material i kläderna, tack!
Favoritlåt just nu: Tyler Hilton - I Believe In You (acoustic version).
Vad ser du om du tittar till höger: Sängen, och en jäkla massa kuddar.
Vad gör dig glad just nu: Att det går så galet bra människor i min klass! :)
Vad ska du göra härnäst: Skriva svar på två unstuderingsfrågor till, äta nåt litet, och sen sova.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Snudd på tentapanik :E
Favoritgodis: Inte sugen på godis och sötsaker nu så kan inte komma på nåt. Frukt är gott!
Kläder just nu: Broderns gamla baggyjeans och en tisha det står Spotify på. Snart nattakläder.
Sommarplaner: Inget annat planerat än att jag inte tänker jobba varje dag så som det blev detta året. Jag vill kunna njuta av lite ledighet och träffa massor av folk!
Hur många kuddar sover du med: Två, en till mig och en till... mig.
Spelar du något instrument: Hmm, rätt många faktiskt. Ge mig ett så sitter jag och pillar lite tills jag förstår mig på det och kan spela på gehör, ungefär ^^ Än så länge piano, gitarr, bas, blockflöjt, munspel, litelite trummor. Saxofon och cello hade varit awesome!
Morgon eller nattmänniska: Jag vill vara vaken hela tiden! Älskar nätter för då är det så tyst och lugnt, men älskar skittidiga morgnar också innan allt vaknat till liv. Förvisso inte när det är tidiga morgnar för att jag ska till skolan just eftersom jag då inte är bra på att lägga mig i tid. Lite som just nu faktiskt :P
Vad är viktigast för dig: Familjen! De finns alltid där och har samma humor som jag ^^
Är du kittlig: Ja, galet mycket! Nu hoppas jag ingen jag känner lägger märke till det här för då komma väl alla kittla mig sen :C
Snarkar du: Andra brukar snarka så jag märks inte *piiiiik*
Stjärntecken: Fisk!
Äckligaste insekten: Kan komma på många som är precis lika äckliga men då jag inte vill äckla ner bloggen så får ingen stå med här!
Längtar du mest efter just nu: Jullovet för då är tentorna gjorda!
>> Sigrid

Svar: tur att du är lite mer uppmärksam än jag, kanske inte blir så goda muffins när det står fel i receptet! ;)

Det ska vara 2 tsk socker och 1/2 tsk salt och det blir ungefär 12 stora muffins!

2010-12-10, 09:58:58 - URL: http://positivetension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: