Tänk er en skoldag med uppstigning kl 06.00 och hemkomst vid 18.00. Nu ska jag dessutom städa. Det ligger en sisådär 10 högar med sorterade papper och grejer för olika kurser och ämnen på golvet. Rena rama hinderbanan att ta sig fram till min säng. Inte så skoj att trampa på spiralkanten på ett block kl 06 på morgonen, men nog vaknar man alltid ;P

Sen borde jag ta tag i bloggens kategorier. Överflöd i massor. Men ja, städa och plugga. Det får trots allt bli kvällens prioriteringar - om ni ursäktar mig :}

En annan grej jag måste skriva av mig:
I måndags var jag hemma med jobbig förkylning (fortfarande förkyld idag givetvis men det är iaf lite bättre) och så fick vi reda på att vi ska skriva en rejäl faktarapport baserad på måndagens föreläsning. Det känns ju bra det här, hmmmmmmmm. Ända tills februari har vi på oss så det ska inte vara någon liten tattarrapport inte.
Ska ni plugga på högskola så se till att aldrig bli sjuka! Det blir alltid så kasst. Missar tokmycket :/

Anywho - nu till städningen!
>> mirjana

Fin blogg!

2010-11-17, 20:59:17 - URL: http://zajkovic.blogg.se/
>> Jennifer

Sv: Hoppsan! (a) Lille ska de va! :D Ha en toppenhelg!

2010-11-19, 21:32:13 - URL: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: