Skoldagen i kort:
  • Hade sovmorgon till kl 08.00 idag. Brukar vanligtvis vara tvungen att gå upp senast 06.00. Sweet!
  • Manus för tal har mailats in (igår förvisso) - med massor av sistaminutenstress såklart!
  • Mattetentaresultat har kollats genom - spikade i stort sett tentan om man bortser från att de tyckte jag förklarat dåligt i en uppgift och gav avdrag trots helt rätt härledningar, suck. Spik är bra.
  • Microsoft Office 2007 har installerats - Jag har hållt kvar i den äldre versionen för designen är så himla dålig fr.o.m. 2007, men skolarbetet kräver funktioner som ej finns i den äldre så då fick jag vika mig och installera det (har dock kvar den gamla verisonen med än så länge, heh)

Om några timmar ska jag ut och äta på restaurang med min familj! :) Gottgottgott.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: