Drömmer en dum dröm; klockan hade blivit tentadags och jag var fortfarande hemma. Försenad. När jag sedan vaknar är båda armarna helt bortdomnade. Förlamad. Efter ett tag börjar de så småningom att vakna till liv igen. Idag är det lördag och hela dagen ska bestå av att plugga. Till en sådan hög grad att morgondagen kan kännas lite lugnare för att sedan känna mig säker på måndag då det är dags att skriva tentan. Tentastress.
Kommer det bara rätt uppgifter så är jag lugn, men hur ofta har man tur med sådant?

Hursomhaver, nu har jag lusläst kapitel 13 (värmeledning) och det är dags för en stor frukost! Därefter kommer en upprepning av längd- och volymutvidgning, reala och ideala gaser, RCL-kretsar, växelström etcetcetc.

Hoppas ni får en lika trevlig helg som jag! (;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: