Visst, jag kände på mig att jag skulle vara trött, men det här är ju löjligt. Jag har aldrig varit någon som kan gå och lägga mig vid 21.00 men det behövs verkligen nu. 2,5 månader tills jag flyttar till min egen lägenhet 5-10 min från skolan. Mycket bättre än en timmes resfärd med tåg varje morgon och eftermiddag.

Nollningen har gott tokfort! I fredags var jag på nollegasque så nu är jag därmed officiellt en etta istället för nolla. Jag saknade hattarna dock, får nog ta och införskaffa mig en sådan senare.

På torsdag har jag lab i ett ämne vi än så länge haft i 1,5 v. Galet. Har ju inte lärt mig det vi ska göra än. Känns lite oroande. 3 fysikdelar för en kurs på 6 v, varje del fördelad på 2v. Många sidor att läsa. Jag tror jag lärt mig första delen nu, men nu ska ju även den andra snart sitta, hah. Jag måste plugga!

Nu till något roligare, jag ska rita en kolonistuga för vår nuvarande arkitekturkurs. Många bestämmelser och regler, och sedan ska det förklaras varför olika material har valts och hela fadderullan. Lite drygt 2v att hinna med den uppgiften.

Nu ska jag göra mig iordning och sedan ska jag iväg och rösta! Det känns lite lustigt när mina närmsta vänner röstar tvärt emot mig, hah. Politik är farliga grejer. Jag hoppas alla ni som får lov att rösta gör det!
>> Lina

Sv: Thanks, gillar den mycket :)



2010-09-19, 21:27:51 - URL: http://linabckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: