Idag har jag haft lab i ellära. Hann med ungefär hälften av uppgifterna, känns ju lite sådär. Dock så räckte det enligt handledaren och min grupp fick godkänt och slapp lämna in en skriftlig rapport på det hela :b Inte så lätt att lista ut hur alla instrumenten fungerar när man inte fått någon genomgång utav dem.... Efteråt åt vi lunchbuffé på Amica. 75 spänn, men det är väl spenderade kronor det där. 3 rätter att välja bland + salladsbuffé, massor med olika drycker. Eftersom det idag är torsdag så var traditionsenligt en av rätterna ärtsoppa, och till det givetvis pannkakor med sylt och grädde + kaffe :D Allt i oändlig mängd. Jag har nog aldrig varit så mätt förut. På tåget hem fick jag knäppa upp både bältet och knappen på jeansen, hah.

Termometern (dock befann den sig i solen) visade på 23 grader när jag kom hem runt 15-tiden. Fick tag i Mattis och så gick vi en härlig promenix och hamnade på gräset i mitten av "tallriken". Solade lite medan vi tittade på hundar som apporterade tennisbollar.

Nu känner jag med de hesa som tävlar i Idol. Jag har nämligen själv en sådan där jobbigt retig hosta just nu. Det jobbigaste är att det inte hjälper att hosta. Må jag krya på mig, tack tack.

Jag har gått med i sexmästeriet (nej, det är inte vad det låter som...) förresten! :) Lite nervöst inför invigningen, hah.

Bra dag, bortsett från hostan då. Hoppas den är borta imorn för jag har 3 stycken föreläsningar jag inte vill hosta sönder.

Tjofräs på er!

>> Emma

SVAR: ja, visst det de goda ut! :)

2010-09-26, 17:15:25 - URL: http://emmasol.blogg.se/
>> Aliz

hehe. aa! Det var mina syrra som hjälpte mig med bloggdesignen, hon fixade den;)

2010-09-26, 19:17:23 - URL: http://alizkawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: