Jag har hittat några tävlingar som jag inte kunde låta bli att delta i. Jag tycker att ni också ska göra det eftersom det går snabbt att delta och det är trevliga priser! =)



Hos Fina Frun kan man vinna en plattång med laserteknik. Det låter fräckt va? =D Tävlingen avslutas på fredag, 7 januari.






Jag tävlar om ett presentkort värde 500:- från Familjesmycken inne hos Milliez. Var med och tävla HÄR du med!






Jag tävlar om 2 stycken smaskiga strutar från Presentbutik Konstfull som tävlas ut hos Smulans Bakblogg! Tävlingen avslutas 18/1, kl 12.00.





312px
Jag tävlar om att vinna boken Min receptbok från Glimra förlag som tävlas ut hos Nina Kaufmann! "Min receptbok innehåller de allra vanligaste recepten, tipsen, och allt du behöver veta för att laga mat. Hur länge håller ägg? Hur länge ska morötter koka? Hur mycket väger en dl mjöl? Alla dessa frågor får du svar på samt recept på pannkakor, mjuk sockerkaka och goda grytor. Du har också en hel massa plats för dina egna tips och recept!".  Tävlingen avslutas 28/1.






Jag tävlar om att vinna det här romantiska armbandet av glaspärlor, söta metalldetaljer och rosor av apelsinskal hos Messini Design! Tävlingen avslutas onsdag kväll, 5/1.








Jag tävlar hos Millah om en härlig tavla från Gallerioutlet.se! Tävlingen avslutas 24 januari.







Jag är med och tävlar om en julklappssäck full med julklappar hos Marias Krypin. De som sponsrar med priser är Rosenserien, Inneonline, DESIGN FRIDA HOLM, Godisboxen, Aroha, Lustjakt, Pärlsmycken, Goldwell och CoolStuff. Tävlingen pågår t.o.m. den 19 Januari så var med och tävla du också.

Några av priserna:

En Snug Rug "filt med ärmar" från CoolStuff - perfekt nu i vinter.

Fint armband från DESIGN FRIDA HOLM
4stycken fina glöggmuggar från Inneonline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: