Efter att ha gjort en sån där fin veckostädning trots all träningsvärk från igår så begav jag mig ut på en långpromenad. Såklart hamnade jag på Åhlens på vägen hem också och där hade de erbjudande om 3 stycken Mavala-nagellack för 99 pix. Jag slog till!

Marron Glacé var det jag testmålade direkt då jag kom hem. Den täcker bra och blir som färgen i flaskan. Jag gillar den massor. Påminner om Chanel Particulière! =)

Hong Kong kommer att göra sig jättefin till alla möjliga outfits när solen dyker upp lite oftare. Sommar, sommar, sommar! Googla på "Mavala Hong Kong" och ni finner massor av swatches (färgprover).

Super Base har en härlig konsistens. Känns lite som gelé (fast i rinnigare form, hah). Lätt att måla på och gör det den ska.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: