Har varit och kollat på nya studiogrejer för musikinspelning idag och fantastiskt nog kände jag mig inte som en idiot i musikaffären, hah. Ska tillbaka imorn och snacka lite mer med deras proffs så att jag väljer helt rätt mikrofon och ljudkort. Det är en djungel det där att välja rätt.
Har spanat rundor på youtube för andras recensioner och för att höra ljudklipp på mina alternativ. Fann då den här tjejen. Isn't she like the cutest thing ever? =D För övrigt använder hon den mikrofon som det lutar åt för mig så det är ju praktiskt! =)


Jag måste förresten passa på att säga att min mor - som följde med på promenad som sedan slutade i musikaffären - tyckte att den tatuerade mannen som jag snackade med där var charmig, hah! Inte ofta hon säger så om tatuerade män!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: