Tiden flyger iväg utan att jag är riktigt närvarande. Jag vägrar omedvetet att inse att min bebis inte finns mer. Obsessar över andra grejer för att hålla tankarna i styr. Smink är det senaste på agendan. Nu i helgen, fre-lör, hade Make Up Store i Hansagallerian, Malmö 20% rabatt på ALLT för ALLA (inte bara för clubmedlemmar alltså). Jag stod länge och velade bland alla fantastiska färger. Så velig att det inte blev någon ögonskugga/blush alls. Kom dock därifrån med följande basgrejer:


high tech lighter - platina. bild: iiidaforsberg



lip care mix. bild: brunett


eye pencil - snowflake. bild: makeupstore


Jag har än så länge endast testat lip care mix och den gjorde under direkt! Nu är läpparna lika mjuka som en barnrumpa, yay!


Dagens låt: The Weepies - World Spins Madly On

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: