bild från lipsticking.com


Jag försov mig till tentan. Eller inte riktigt försov kanske, det var inte mitt fel, heh. Jag snoozade vidare i lugnan ro efter att min klockradio ringt med tron att min mobil skulle ringa därnäst, men icke. När jag vaknade och tittade på klockradion stod den på prick 10.00, d.v.s. exakt en timme efter att tentan börjat och då får man inte komma dit för att skriva den längre. Lagom frustrerande. Jag förstod inte varför min brors extramobil (min egen är inlämnat för ett reklamationsärende) inte ringt som den skulle ha gjort. Det var inte så längesen jag var tvungen att använda den sist, och min bror har inte haft den sen jag hade den. Efter att min frustration lugnat ner sig lite insåg jag att tiden på mobilen var helt fel; enligt den var klockan 06.30 istället för 10.00.

Varför kan inte tekniken fungera ens då man behöver den som mest?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: