Nyligen läste jag till min stora sorg ut jPod av Douglas Coupland som var en mycket underhållande bok. Den innehöll massvis med datanördhumorskämt och jag skrattade ofta rakt ut. Ibland kom det sida efter sida fylld med enbart en massa kinesiska tecken, och ibland var det x antal sidor med text utan mellanrum (den biten var roligast vill jag minnas).

Hursomhelst, den boken har jag som sagt läst ut nu och istället har jag tagit tag i boken Flyga Drake av Khaled Hosseini. Än så länge har jag bara kommit några kapitel in i den men den verkar mycket lovande vill jag påstå.

Efter att ha jobbat till 19.00 och sedan varit på gymmet så får jag se hur mycket jag orkar läsa ikväll. Kroppen är helt mör och armarna lär inte orka hålla upp boken i vädret så länge precis :P

Läser ni någon bra bok för tillfället? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: