På måndag fyller jag ett år äldre och här kommer min version av en önskelista, somliga ting lite mer realistiska än andra. Känn er fria att skicka till mig på posten (;

  • Leggings/tights. De lyckas alltid försvinna eller bli ofrivilliga hål på dem.
  • En liten söt, men kraftfull, extern hårddisk som funkar till både Macen och PCn.
  • Fimo- eller cernitlera. Det är skoj att skapa.
  • En svart hatt.
  • En systemkamera, gärna något i stil med Nikon D60.
  • En snäppet oversize kavaj med två knappar och fint innertyg.
  • En marinblå liten kavaj.
  • En skinnväska från Royal RepubliQ (jag har spanat in en modell minsann).
  • Fler AA-fodral.
  • ProMarkers i alla möjliga färger. Underbara pennor det där.
  • En egen lägenhet.
  • En mops!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: