Det är många som kommenterar och undrar om jag kan göra bland annat bloggdesigner och headers till dem, och visst kan jag göra det. Läs detta inlägget för närmre instruktioner. I regel gör jag inget gratis med tanke på att jag lägger ner mycket tid för att uppfylla dina önskemål, men gäller det bara en liten grej så kan det räcka med en länkning till min blogg.

Nu ska jag försöka börja packa; det är lika bra att börja med det tidigt. Jisses, vad svårt det känns att välja ut vad som ska få följa med till Kreta. Resväskan rymmer dessvärre inte hur mycket som helst och det finns en maxvikt för flygresan. Hmm, hmm..
>> m'

sv ; men hur ska jag betala ?

elr varför ska jag betala ?

2009-07-06, 14:06:37 - URL: http://maryslifestyle.blogg.se/
>> Anna

Måste säga att du har en jättesöt blogg och jag antar att du har gjort den själv, och då är det ju ännu roligare :)



Jag skulle verkligen behöva hjälp med en sak, hur man gör egna "rubriker" i kategorierna (exempelvis rubriken "Jag själv" och sedan gör man olika underrubriker till den så som "Sport" och "Kläder"). Och hur ändrar man så att storleken på den texten blir mindre än rubriken i inläggen? :)

2009-07-09, 11:02:17 - URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: