Jag tror minsann att jag hamnat lite in-between jobs nu. Ibland är det så knasigt där jag jobbar. Arbetskamrater ringer och frågar var jag är, säger att det står på tavlan att jag ska jobba, men jag har inte fått veta att jag ska jobba. Ska jag som timanställd själv inse att jag ska jobba hela veckan utan att ha fått några tider på det? Nu hade jag ställt in mig på att vara ledig, iallafall i två dagar. Idag hade jag planerat att ta det lugnt och gå på stan lite, imorgon ska jag följa med en vän till Köpenhamn. Senare och senare börjar jobbtiderna dessutom. Det känns inte så lönt att hela dagar "förstörs" om jag bara ska jobba kl. 14-18. I förra veckan jobbade jag må-lör, liksom så många andra veckor. Timanställda måste också få ha lite planer. Framförhållning. Lite respekt är allt jag kräver. Dessvärre antar jag att ingen har ett annat jobb att ge mig?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: