Min lägenhet har blivit lite mer beboelig nu, men tyvärr har jag inte tagit några bilder på det. Har nämligen inte bestämt hur jag vill att möblerna ska stå där så har inget slutresultat. Det är skitknepigt, inga riktigt bra väggar eller hörnor utan i en hörna är det t.ex. en massa vägguttag som sitter alldeles för högt upp från golvet sådär lagom irriterande så att det ej går att ställa en sväng där (om nu inte sängen har en halvmeter höga ben).
Jag får helt enkelt ta och scripta ihop ett litet program där jag kan flytta möblerna fram och tillbaka. Det är betydligt enklare än att göra det in real life, heh.


Här får ni kika lite på min handstil också :b Skriver här svar till våra instuderingsfrågor. Jag gillar att skriva småttismått!

Just nu sitter jag hemhemma i Malmö och tentapluggar. Jag har inte beställt nåt internet till Helsingborg. Mobilt bredband eller fast bredband? Pissdyrt alltihop, bah! Det är enklare att plugga om man har tillgång till internet, tycker jag. Är det något jag tycker de förklarat uselt i kurslitteraturen så slår jag upp det. Mitt kära Google.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: