Så, nu jädrar.

Idag hade jag sovmorgon och behövde inte ta tåget förrän vid kl. 12, men inte klängde jag på H&M's dörrar minsann. På tåget däremot så var den en tjej som hade tre stycken gigantiska kassar därifrån. Hon verkade nästan ha lite problem att ha koll på alla grejer, och svårt med det sen när hon skulle av. Jag började tänka på hur lång tid det skulle ta innan folk som tänker tjäna stora pengar på samarbetet mellan Lanvin och H&M lägger ut de slutsålda grejerna på Tradera för att sedan sälja allt till överpriser. Det är lite synd att det alltid är på det viset, både gällande kläder och accessoarer som i detta fallet, men även med t.ex. konsertbiljetter. Folk köper upp så mycket som möjligt, för att sedan vi stackars dödliga får punga ut med massor av stålar för att få tag i något utav det. Fyyy! Vi måste vara lite humana mot varandra.

Och på tal om Tradera. Det finns redan saker ute såg jag nu, såklart. Utgångsbud på klänningar som är 500 kr över vad de kostade i butiken, någon som är sugen? Löjligt, säger jag.



Nu är det pluggdags. Det här med byggnadsteknik är faktiskt jäkligt intressant. Nu märks det att jag valt rätt utbildning! :) Dessutom får vi ha med en bok på tentan så jag måste göra flikar och stryka under det viktigaste.
http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=lanvin&search_category=-1&x=0&y
>> Jenny thelin

Tacktack! :) hehe och ja, väldigt sant. Folk gör allt för att tjäna pengar.

2010-11-23, 20:31:32 - URL: http://jennythelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: