Fram tills idag hade jag inte klippt mig på galet jättelänge så håret var väl ganska slitet. Däremot så klipptes nog över en decimeter hår bort så nu känner jag mig korthårig =( Dessutom är håret plattat nu så det kommer bli ännu kortare när jag duschat och håret får sitt naturliga fluff (jag har lockigt hår).

Meeeeen, det är i alla fall inga ledsna toppar längre och nu har jag finally bara min naturliga hårfärg. Jätteskönt att vara ute ur hårfärgningsträsket! Jag lär dock hamna där igen till hösten då jag planerar att klippa ungefär axelkort och färga brunt, heeh. Min frisör sa att om jag klipper det kort kan jag sälja mitt hår för det var så fint. Vilken komplimang va? =D Undra vad man tjänar på att sälja hår...
>> takai;

svar:

awh tack :D <3

2011-06-13, 22:26:35 - URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: