Jag vet att ni tycker det är tråk att det blivit så lite bilder på sista tiden, men jag är för lat för att koppla kameran till datorn. Skulle ta och skaffa mig en fräsigare mobil att blogga från eller ett minneskort till kameran som skickar trådlöst!

Anywho, nu sitter jag i soffan och pluggar matte. Linjär algebra närmare bestämt. Ganska simpel huvudräkning nu men det är så annorlunda jämfört med förra mattekursen som jag tentade av för exakt en vecka sedan så hjärnan hänger inte med ändå, hah.

Så snart jag är klar med detta kapitlet sticker jag iväg till gymmet och springer loss. Jag älskar löpning alltså. Tack och lov att TVn är rakt framifrån till löpbanden också annars hade jag sprungit snett xD

Hugs! /Lo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: