Och då menar jag sjuk i den bemärkelsen att jag sjuknade in i fredags kväll. Igår hade jag ont i hela kroppen, vilket vart extra jobbigt med långärmad tröja för att inte frysa så förbannat men som istället gjorde ont vid minsta beröring. Det är jobbigt att vara sjuk. I detta nu ligger jag på soffan med en fleecefilt och snörvlar skallen av mig. Får se om det blir skolan i morgon. Det är dyrt att missa något men samtidigt vet jag inte hur mycket jag får ut av det om jag mår som jag mår. Nu har jag i alla fall en god fruktsallad som väntar på mig.
>> Sofia Andersson

Hoppas det blir bra! :D



Du sa att jag kunde skriva till dig om det var något med bloggdesign jag behövde hjälp med och nu har jag kört fast helt...jag håller på med en design till en kompis på min testblogg www.swaggot.se och jag har dubbla menyer och allt är perfekt nu förutom headern, den går inte och flytta mer åt vänster? Jag har försökt allt jag vet! Vet du hur man kan göra? :D kram!

2011-09-11, 21:28:03 - URL: http://swaggot.blogg.se/
>> Sofia Andersson

Okej jag kan göra det på både denna och min riktiga blogg! :D Gör det direkt nu så skriv när du har tid :)

min vanliga blogg är www.alsolian.blogg.se :)

2011-09-13, 18:58:31 - URL: http://swaggot.blogg.se/
>> Sofia Andersson

Hmm...okej asså jag testade minska avståndet från vänster i wrappern men då flyttas liksom hela bloggen och då lägger sig inläggen över den vänstra menyn...och jag fattade inte hur jag skulle lägga in side2 i wrappern? :P

2011-09-18, 15:14:34 - URL: http://swaggot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: