Alltid gött att slösa pengar (läs: hundralappar) på en synundersökning där kontentan bara är att jag ska fortsätta med det linsmärket och styrkan som jag luskat ut själv. GÖTT! Att det var en sjukt dryg göteborgare som undersökte mig var plus i kanten (no offence, göteborgare ;)). Men ja, för att vara positiv är det väl alltid skönt att ha rätt ^__^
 
Förresten, på fredag ska jag på festligheter där temat är maffia. Och värdarna har sagt att killarna ska ha kostym och tjejerna knälång klänning (det lämnar mycket åt fantasin, eller..?). Ge mig tips, gärna bilder, på vad jag ska ha för frisyr och sminkning! :D Jag kommer nog att ha en grå galaxyklänning.
>> eallo - mode, träning&hälsa

jaaa precis! BTW tips på hur man kan lära sig att spara pengar? :P

2012-08-30, 21:53:19 - URL: http://eallo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: