bild från asos
 
I helgen köpte jag klänningen jag ska ha till juldagsfesten. Det känns så skönt att ha hittat den! :D Nu är det bara nyårsoutfiten som ska bestämmas också...
 
Upptäckte nu att det inte funkar att lägga upp bilder på blogg.se från min mac, men bild på klänningen kommer när det är löst! :}
>> yohanna

sv: nej faktis inte, men jag skiter i det ena problemet. Men det andra problemet var att jag vill dela upp min inläggningsrutor i enskilda som caty.nu har men hittar inga hjälpmedel på internet :/

Det problemet som jag skiter i var att ena menyn inte syndes för hade två menyer innan men jag orkar inte krabba med det så :)

2012-12-11, 08:06:40 - URL: http://yoyossecet.blogg.se
>> Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Vart beställer du då? Från vilken sida?
Supersnygg klänning! Själv letar jag nyårsklänning för tjock mage, hihi

2012-12-17, 20:31:51 - URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: