Jag måste då erkänna att jag har varit dålig på att blogga sedan jag började min utbildning. Den slukar mycket tid, men det är så det ska vara, egentligen. Till hösten har jag sökt 15 stycken distanskurser - någon av dem borde jag ju komma in på ;) Jag har tänkt att multitaska inför två olika yrken. Gosh, vad jag önskar att jag bara hade varit intresserad av EN sak. Det hade varit så mycket enklare att växa upp och bli stor då.

När jag inte pluggar om dagarna så drömmer jag tillbaka till USA, till New York. Kollar upp mina möjligheter att få en fot in där. Eller i Boston. Jag trivdes så bra där. Tiden gick så snabbt. Kanske ska man ta och jobba ihop en jädrans massa pengar här hemma i Sverige för att sedan dra dit i omgångar à 3 månader, hah. Jag känner två svenskar som är födda i USA (de känner inte varandra), alltså kan de få bo och jobba där utan vidare. Kanske nåt att fundera på när man själv ska ploppa ut en unge... =P
>> Kashaya

Studier kan ta tid.=) Vad tråkigt att du inte kan gå på bloggfesten men brukar ju vara sådana lite nu då

2012-05-14, 18:12:26 - URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
>> Pauline

verkligen fin blogg!

2012-06-04, 12:18:16 - URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: