Okej, de senaste två dagarna har jag varit lite lagom besatt av naglar (om man kan vara lagom besatt av det?). Jag brukar inte pyssla så mycket med mina egna naglar - de växer fint och är rosa och vita sådär fint.. men eftersom jag spelar en hel del piano och gitarr är det lite klumpigt med långa naglar så oftast får jag klippa av dem när de vuxit sig långa. Men nu har jag banne mig låtit dem vara ett tag :)
 
Jag har kollat igenom min nagellackssamling och insåg att jag inte har någon bra vit för att göra fransk manikyr. Eller ja, det är inte så konstigt egentligen.. Jag brukar inte ha ork att lägga ner tid på att göra något mer än måla naglarna ett lager precis innan utgång.
 
Snöiga naglar fixade med svamp!
bild: jamieliew
 
Ni som är nagelfantaster; vilken vit rekommenderar ni för opak vit utan att behöva måla fyrtioelva lager och som håller bra? Jag blir inte klok när jag läser recensioner då somliga tycker någon är jättebra, medan någon sågar den, och vice versa. OPI Alpine Snow? Essie Blanc? Isadora Tip White? China Glaze White On White? Mavala White? Någon annan?
>> Sandra

Hejsan!
Jag såg på en blogg jag klickade in på ang bloggdesigner att du gör såna? Nu vet jag ju inte om du gör de men tänkte att jag iaf kan fråga, jag är ute efter att få ett helt nytt utseende på min blogg. Betalning eller inte spelar inte så stor roll, jag är tacksam vilket som :) jag har en operation framför mig nu i januari som jag gärna vill dela med mig av, både tiden innan och efter men så som min blogg är nu tycker jag inte alls den är rolig. Hade bara en fundering om du kunde hjälpa mig eller om du vet någon annan som gör designer? Ha de toppen och tack för att du tog dig din tid.

Hälsningar Sandra

2013-01-06, 13:56:06 - URL: http://ssandraewelina.blogg.se
>> j k

Snyggt!

2013-01-07, 15:47:03 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: