Eftersom allt annat i mitt liv ändå ändrats så känner jag för att göra något åt mitt hår också. FRISYRÄNDRING! Aah, nästar lite eufori bara av att tänka på alla valmöjligheter som finns. Men vad passar jag i? Vad vågar jag testa?
Jag funderar lite på att köpa lite olika färger (toningar) från Directions. Lätt att göra sitt hår lite roligare och mer livfullt. Att färga håret brunt såhär inför hösten och vintern kan annars verka som en säkert kort, men det känns lite tråkigt.. fast det är jäkligt snyggt om man får rätt nyans! Beslutsångest.
Jag kommer nog klippa upp håret lite i etapper igen iaf, då blir håret roligare att leka med (hårspray <3)



Tjejen jag funnit inspiration från är på bilderna ovan och hennes gyllene hår (de två bilderna till vänster) påminner lite om det jag har för tillfället (fast mitt har nog lite mer röda pigment). Vad tycker ni? Ska jag köra på lite slingor ett tag? Bara för skojs skull? För att inte se ut som alla andra? Det är ändå så mycket svarta och bruna nyanser i denna halvan av året. Kruxet är att slingorna typ måste tvättas för sig själva så att toningen inte ska smetas ut i resten av det ljusa håret .____. Men det är smällar man får ta! Jag tror bestämt jag kör på det! :D Tröttnar jag eller om det blir skit så är det lätt att bara fixa brunt hår sen :)

Jag måste ta och köpa mig en bra spegel. En stor, men som ändå får plats på mitt korridorsrum. Än så länge har jag bara en på badrumsskåpet och den är lite för liten för min smak + att lampan där inne inte är den bästa.

Det är förskräckligt vad shoppingsugen man blir av att känna sig fattig. Trots att jag har pengar på kontot efter att ha jobbat i somras, så snålar jag meeeegamycket. Allt är dyrt nu för tiden. Det hjälper inte att hela tiden tänka på hur mycket det egentligen kostar att tillverka något, d.v.s. hur mycket de försöker tjäna på oss som luras att handla det. USCH! Jag önskar jag vore lite mer korkad, hah.

Förresten, mitt förra inlägg trixade jag ihop på mammas dator eftersom jag var hemma över den helgen.. och tyvärr verkar något ha blivit något knas med bilderna (de syns inte) ;S
>> Serena

Svar: Tyvärr, de är redan hemma! Och Min nya Ipod är underbar;)

2007-10-03, 20:09:21 - URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se
>> Hanna

Det bruna med lugg var skitsnyggt!

2007-10-04, 09:04:23 - URL: http://backoffbabe.blogg.se
>> Jenny

Ja, absolut INTE ;)

2007-10-04, 11:49:40 - URL: http://jjennny.blogg.se/
>> Anonym

Fan vilken fin brun färg!

2007-10-04, 20:41:46 - URL: http://ivaradic.blogg.se
>> systugan

det där med hår är ju så svårt!

2007-10-08, 15:31:45 - URL: http://systugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: