Idag drog jag ner på stan för att ta en grattisfika med Emily (som tog sitt körkort imorse!), fast det blev kinamat istället xD Riktigt gott jämfört med fattig studentmat =) När vi gick omkring och kollade i lite butiker så påpekade Emily hela tiden att en massa killar spanade in min rumpa, haha. Jag lägger aldrig märke till sånt, men det var ju... trevligt :P

Jag hade på mig mina fotmördarskor idag, men de är snygga (och kostade bara 50 kr på DinSko's ultrarea för några månader sedan). Till dem hade jag svarta stuprörsjeans (H&M), mörkgrönt linne (H&M), svart kofta (H&M), svart handväska (The Trend, Italy - mammas), skinnjacka (Rock n' Blue), svart halsduk med luva från Indiska, halsband från Glitter och klocka från Dolce&Gabbana. Har fortfarande ingen bra spegel så kan inte ta kort och visa hur det såg ut tyvärr :/ Ni får försöka tänka er det ändå ^^

Den första bilden är från idag fast man ser inte själva outfiten jättebra, utan bilderna är mer till för att visa hur stor skillnad det blir med att ha håret på olika sätt. Iaf tycker jag det :P

På torsdag ska jag hem till gamla hemmet. Lite läskigt att min bror övertalade mig att jag skulle ta och köra tillbaka föräldrarnas bil. Han ska nämligen upp och hämta några möbler till sin lägenhet här i lund och bilen vill ju våra föräldrar ha tillbaka :P Jag har inte kört bil på ett tag nu, får se hur det går. Tur att vi har en navigator så att jag får hjälp med att hitta vägen iaf xD

Nu ska jag laga mat. Ris med bacon- och kasslerredning + en massa grönsaker :) Ha en trevlig kväll och glöm inte bort Desperate Housewives kl 21.00 på kanal 5!
>> linnea

lät som en fin outfit, en bild hade ju itne skadat:P

2007-10-16, 19:47:39 - URL: http://linneis.tjejsajten.se
>> Ellinor

Wow vad vackert hår du har!

2007-10-21, 19:39:52 - URL: http://sharpen.blogg.se
>> Estelle

snyggt!

2007-11-06, 17:45:52 - URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: