Det som inte får hända har hänt. Jag har blivit sjuk. Förkyld har jag varit länge (två veckor), men sedan någon dag tillbaka började det att bli värre. Har säkert fått halsfluss eller körtelfeber nu :( Jag kan knappt svälja så ont det gör + att det känns som att jag har en megastor klump i halsen som täpper till allt. Ikväll är det tjejsittning, jag får nog hoppa den. Mamma ska skriva ut penicillin till mig. Hoppas att det hjälper. Denna veckan händer det jättemycket grejer. Lab på fredag tätt följt av spex på AF-borgen och cocktailparty (ajaj med alkohol + penicillin). Fasen, sämst timing som vanligt.

Igår tog jag mig tid att spana in bilderna på alla deltagare i SOUK Street Fashion Award.
Här är mina favoriter:

Vilka är dina favoriter?

Ja, jag gillar propert klädda killar :)
Nae, nu ska jag fortsätta min färd på internet efter den ultimata klänningen till Novischfesten. Hoppas ni har bättre lycka med att undvika sjukdomar än jag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: