image152Jag var inne och provade fodralenGina Tricot idag igen, men de vill fortfarande inte passa mig. Envishet brukar hjälpa, men inte denna gången. Däremot finns här både S och XS i de flesta färgerna vilket det verkar vara ont om på andra ställen tror jag.
Detta linnet fick följa med mig hem, dock i den svarta varianten. Älskar att det inte slutar vid midjan som vissa andra linnen gör, alltså slipper man visa magen ofrivilligt.

Funderar över vem jag ska "klä ut mig" till på fredagens sittning. Temat är "Engelska". Hah, det går att tolka hursomhelst. Bara att klä upp sig som vanligt och låtsas vara en från någon engelsk film ^^
Vem tycker ni jag ska klä ut mig till? Skriv gärna länk till bild och sådär med =) Har planerat att besöka en frisersalong under veckan och lägga i lite blonda slingor. Synd att det ska kosta så jäkla mycket överallt bara.

Hoppas ni fått en bra start på er vecka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: