Äntligen är tentan över! Det blev utgång i lördags, trots att jag var trött som en gnu. Det var ju sista Dirty Fransk (en rockklubb) för terminen. Mitt nyinskaffade, vinröda AA-fodral åkte på och den gjorde succé, kanske lite för stor succé. Idag skulle jag ha jobbat, men när jag begav mig upp vid 08.15 var magen inte att leka med. Illa mådde jag. Inte blev det bättre när klockan slagit 09.00 heller, så då ringde jag in och sjukanmälde mig. Sen gick jag och la mig igen, med kläderna på och allt. Min älsklingskatt vid fotändan. Guld värt, minst sagt. Nu har jag nyligen vaknat igen, och insett att jag drömde något underbart. Jag drömde att jag var kär, och mannen var kär i mig. Men hur kul var det att vakna upp och inse att det bara var en dröm? Gah. Jag skulle kunna ha en underbar man som är snygg som få och som är allt jag vill ha hos en pojkvän, men jag känner inte det där jag vill känna, pirret. Lagom frustrerande då han vill ha mig.

Lite härlig musik får det minsann bli också:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: