Jobbiga veckor fyllda med alla sorters slit. Om en vecka från idag kan jag pusta ut. Då är min franskatenta, och därmed även kursen, över. Efter det ska jag och Issa iväg nånstans för att fixa julklappar, men kanske mest också för att umgås ihop och ha det härligt. Denna veckan skulle jag bara jobba en dag, men jag blev inringd så jag jobbade mer än så = mindre pluggtid. Stressad känner jag mig. 19 kapitel med glosor och massvis med verb som ska kunna böjas hit och dit. Vad mycket jag wajnar, hah.

Jag kom hem till Lund från mina föräldrar idag vid 1-tiden. Därefter bar jag och Em oss iväg till stan, dels för att köpa lite dekorationer inför kvällens filmcafé (SATC-filmen ska visas och vi kör fullt ut på temat) och dels för att jag skulle möta upp en tjej som jag köpt ett vinrött AA-fodral av. Just nu har jag det på mig och vill inte ta av mig det. Men det får åka på igen senare ikväll. Nu måste jag ner och hjälpa till att fixa allt till filmcaféet; club sandwiches, virgin cosmopolitans och brownies, samt dukningen. Hoppas det kommer mycket folk :)
>> Claudia

Din blogg är verkligen underbart fin! Hur har du gjort om man får veta (a) och din signatur är huuur cool som hellst!! :D kram!

2008-12-13, 20:12:28 - URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: