Tidigare idag var jag tvungen att välja ut en engelsk dikt att ha på Poetry reading under litteraturdelen av min engelskakurs. Den skulle vara mellan 4-16 rader lång och engelsk. Det kanske inte låter så knepigt att hitta någon, men det var det. Någon som jag känner för och vill jobba med under ett flertal lektioner framöver. Lyckligtvis fann jag en. Givetvis av mästerlige William Shakespeare :)

Ikväll har min vän S inflyttningsfest en våning ovanför där jag bor. Klockan är över åtta och jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig. Kanske min nya galaxyklänning som jag berättat om i ett tidigare inlägg, om den inte känns för proper. Hmm.. Ska ringa S och höra hur läget är där uppe ^^

Kanske dyker det upp bild på min outfit senare. Hoppas ni får en underbar fredagkväll! Take care! /loui
>> Linda

Tackar, fortsätt hålla koll på min blogg kommer mera renovering;)
Kul att du hittade mig förresten;)

2008-02-02, 10:27:45 - URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: