Fasen att jag har så små fötter. Hade jag haft två storlekar större kunde jag ha haft de här snygga skorna från Nanny State.
Jag tror att det är ett faktum nu. Jag måste verkligen köpa mig ett par nya skor.. och det illa kvickt (innan jag blir tokig) :P

Jag har skickat iväg inbjudningarna till min stora 20-årsfest nu förresten. Den 23e februari smäller det och tiden knappar in snabbt :D Fast jag har inte bestämt temat än. Funderar lite på djur- eller 60-talstema. Hmm. Knepigt. Kom gärna med förslag! ^^

Take care! /loui
>> sanja

svar: hahahah allt på en samma gång vore ett brott mot männskligheten..neh men en trend är snygg i mått.. inte på allt =) man ska inte alltid överdriva me allt hehehe

2008-02-14, 00:14:36 - URL: http://www.sanjavesna.blogg.se
>> Cocovanilla

Jag förstår dig med skorna, hatar känslan man får när man itne köpt ett par skor på länge hihi.

Disney tema tycker jag verkar kul.. =)
Eller Cartoon tema kanske är bättre, funny! :D

2008-03-19, 12:38:43 - URL: http://cocovanilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: