Har ni shoppat mycket under rean? Själv har jag inte köpt någonting, hah.
Jag är rätt förvånad själv. Fick dock en jättefin, ljusblå skjorta av min mamma. Letat efter en ljusblå skjorta i rätt nyans sedan jag hittade en bland min storebrors gamla kläder (lite mycket oversize på mig). Så nu är jag glad :)

På tal om shopping, tänk om man hade kunnat shoppa lika mycket som Ashley Olsen. Tror ni man hade tröttnat på det då? Njae, det dyker ju alltid upp nya spännande saker.
Men bärhjälp, det hade jag med behövt, fast åt mina skolböcker. Hah. Nu är visserligen min översiktskurs i juridik över (skrev tentan idag. hoppas den gick vägen ><) så jag slipper gå runt och bära på lagboken (den väger vill jag lova!).

Min kamera har varit inne på lagning över julhelgen. Riktigt dålig timing, men nu har jag fått lapp om att jag kan komma och hämta ut den. Yeay! Kommer att plåtas grejer för fulla muggar framöver. Man saknar inte det man har, förrän man inte har det längre.. ungefär :P

Toudeloo! /loui
>> fashion by tk

Det är ju det som är meningen, det ska se knäppt, nördigt och dumt ut.

2008-01-13, 22:58:13 - URL: http://fashionbytk.blogg.se
>> emmi :)

pluggar du juridik? :) det hade jag tänkt o göra sen.. ^^

2008-01-16, 23:43:03 - URL: http://iamemmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: